glömt mig, användt mig, fuck deg

dålig uppdaterina kan man ju säga men har anledning. tror jag haft lite oturs helg. kom till pappa i fredags. de var ju kul och så men vi hade tydligen lämnat in min data så jag har inte haft data sen nu lördag natt. men i fredags blev det bara att sitta uppe och sancka till 2-3. sen idag, vaknar man med att mobilen lägger av. och då började mitt humör gå ner. ingen kamera, ingen mobil och ingen data ? em... tråk. men sen följde jag med pappa och petra (meja) till entre och mobilia i malmö. fick handlat en inpacking iallafall. och dem fick handlat julklappar. tänkte gör bloggen lite mer med musik. så ska läggga in en låt i varje inlägg. den kan vara GAMMAL och NY! .. skit samma finns gammla låtar som är riktigt bra fortfarande? . känns som jag måste liva upp bloggen. efter som inga roliga oh härlige bilder kommer komma upp fråns min kamera är lagad så får jag försöka ersätta de med annat.

tänkte också säga att jag har bestämt mig ska färga mitt hår brunt nu. så ni vet! chockladbrunt typ.. lite mörkare. så hoppas på att de blir fint. annars får man väl lägga slingor i de eller något . hahaha. nej vi hoppas på det bästa! och idag har jag oh alex 5 månader ♥

gammal men den ända norska låten jag lyssnar på!
fuck deg - sichelle

Postat av: bella

vart kommer du ifrån ? :)

2010-11-07 @ 12:30:31
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

låten är väl dansk?

2010-11-07 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin