i just gonna take a minute

godmorgon sunshines. hehe! vaknade vid ett typ av att pappa ropa på mig. så dem har dragit till lund oh jag gick upp och duscha åt frukost och nu lyssnar jag hög musik. den som spelas hela tiden nu är "take a minute" älskar den. gammal men bra. när pappa kommer hem ska vi till center syd och lämna min mobil och sen köpa idrotts-skor plus att vi ska till elgiganten och lämna in min kamera eller vad vi ska göra med den. så plattar håret nu samtidigt som detta inlägg. haha går sådär! men sen ska jag hem och räkna matte, jippiie.. denna veckan. är det diagnos, precis när vi haft lov sätter dem diagnos efter, de är sjukt. sen har man en del i so-provet och engelskredovisning. ja, så det bli plugga i veckan om man säger så. jaha, senare ikväll är det något med fotboll oh göra så min pappas poolare ska hit och kolla de. så kommer man bara höra dem skrika. men jag tror jag ska träffa alex senare ikväll. sen blir de hem i bra tid och nana.. nu ska jag sätta på mig normala kläder oh ta av mjukisarna.

take a minute - k'naan

Postat av: bella

jag tänkte mer för ditt efternamn är ju inte svenskt precis :)

2010-11-07 @ 16:16:28
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: MALIN

varsi söte, :)

2010-11-07 @ 17:54:40
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: elin nilsson ;*

sv:okeejj:D!

2010-11-07 @ 18:10:01
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin