skägg SKÄGG

MIN RUBRIK ÄR BARA RANDOM!
-förlåt för mega dålig uppdatering, men har inte mycket att skriva om plus att jag har mycket att göra just nu. så de har blivit väldigt lite bloggen och väldigt mycket skolan. men kan försöka, men det är ganska tråkigt när jag inte har min kamera, eller vad tycker ni? känns som bloggen tappar allt när jag inte har den. plus att jag ska fixa ny design men denna gången ska jag be ett "proffs" göra den. det kostar ju, men whatever? så nu vet ni lite varför det är så lite inlägg här och allt de dära.

kan ju berätta lite, igår gjorde jag inget efter skolan. absolut inget och det suger. eller jo jag sov i 2 timmar sen duscha jag och sånt. sen käka jag lite glass. idag blev det skolan som är tråkigast på torsdagar. och jag skulle ju till frissan idag, men såklart blev hon sjuk så jag har ny tid på måndag så är blondii ett tag till. sen blir jag brunett. och där efter ska jag och mamma in till malmö och handla ny hårförlägning. har äntligen lyckats få ihop 1100 kr. så jag kan köpa en. sen ska jag ju sälja min jacka så får jag pengar för den. visst är jag riiiiiik, not. haha, har typ bara 120 kr kvar efter hårfölägningen. icke bra! men så är det. meenja, idag blir det att packa och städa rummet som jag alltid gör på torsdagar. för imorgon bär det av till mammi. och just nu sitter jag och tränar på min redovisning i engelskan imorgon. hoppas jag får till de när jag väl ska stå framför lärare oh allt. nu ska jag nog ner och ta ett glas juice.
 

Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-11-11 @ 16:51:24
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin