som jag gungar i min famn

just nu sitter jag och lyssnar musik, sån lite halft deppig låt. men ganska skön, fast carola sjunger den.. skulle inte varit hon. menmen. fedag idag right? ;) så härligt att veckan gått så snabbt ändå, eller vad tycker ni ? idag var skolan ganska chill faktiskt, vi hade klassråd. och vi skulle visa upp skoltröjor och allt det där. bestämma märken. DET BLEV KAOS!. men vi fick fram ett märke men såklart vill inte alla ha den. men vi rösta fram de, mer rättvist kan man inte göra de. och ja, sen hade vi elevensval men eftersom jag ska vara med i lucia saken så tränade vi till den. har bara en låt på huvudet hela tiden. haha, kan inte sluta sjunga på den! haha, och såååå ont jag har i magen! gris hungrig just nu. måste ha mat i mig. och senare ikväll får vi se vad som hittas på. finns massa påfrästande saker. hehe.

carola - himlen i min famn
Postat av: Anonym

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

2010-11-13 @ 13:08:01
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: nicole

kan du inte lägga ut en hel bild på din canada goose ? och hur mkt den kosta . är sugen på att köpa en goose, men jag vet inte riktigt :( och var du beställde den ! ha en bra dag <3

2010-11-13 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin