godmorgon alla finisar

shiet, de bara öser in kommentarer. har 3 sidor som jag måste svara på nu. men först hade jag tänkt duscha. som ni såg ändra jag header. får se om jag kanske ändrar tillbaka. är lite tveksam. men denna får de vara nu. sen ska jag också börja kolla alla bloggarna som ville vara med. och läsa igenom dem lite och sånt. men kul.. igår gick läsarna upp jätte mycket igen. alltid kul att se. nu ska jag faktiskt duscha och sen fixa till rummet lite. för sen ska jag sätta upp dem nya hyllorna. eftersom allt mitt smink och hårprodukter står på fönsterbrädan. tänkte också ta tag i och kolla lite gymnasium. och därefter ut och springa ikäll, kanske basta efter.. har man en hemma måste man ju utnyttja den!.. och sen hoppas på att någon kan vara lite social och träffas kanske. träffade ju alex igår. oh han var här hemma. och åkte nyss hem typ.


-tänkte också säga, att jag har 5 stycken adidas tröjor jag inte använder, oh typ varje av dem har blivit använd en till fem gånger bara. dem är storlek s/m. så om någon vill köpa för billigt pris så lägg en kommentar. och när jag får min (canada goose). ska jag nog sälja min bruna everest jacka i storlek S och jag har haft den ett år. men bara använd förra vintern. ser typ helt ny ut. ni kan ju lägga en kommentar om ni är intresserade. annars får jag se vad jag gör med de!  (nu ska jag faktiskt ta min frukost sen duscha) och ni får två bilder hihi!


Postat av: pauline

kan du inte ta bilder på dom?

så kan man ju se hur dom ser ut :)

2010-11-06 @ 13:01:05
URL: http://paaulinenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin