en dålig uppdatering

dålig uppdatering, men tyvärr är inte min blogg något utan min systemkamera. men förlåt ska försöka. ser redan jag tappat lite besökare men har många kvar. och lite om helgen, .. förra inlägget såg ni ju men vi börjar lite med i..

lördags: så blev de ullared med mamma. vi stack upp vid halv sju och lämna vårt hus lite efter sju. var ungefär 2 timmars resa i bil. men höll mig vaken. när vi väl kom fram var det ca 1 och en halvtimmes kö in till ullared. och det vart värsta kaos inne i ullared. men vi klara oss och kom in klockan 11 och kom ut därifrån klockan 2. sen gick vi runt i butikerna utanför och åt god mat och körde hem ca 4. var väl hemma vid 6. efter ett tag, sen snackade jag med louise väldigt länge. och en stund efter kom alex hem till mig, vi kolla film och sånt, sen sov han hos mig.

söndag: vaknade vid 12 eller ett. ficck snabba mig in i duschen och snabba mig packa minsa saker och fixa mig. för skulle åka till pappa vid två sen ner till centan med louise och niklas. var där någon timme. sen hem och gjorde inget speciellt.

måndag: då var det skola igen, men var ganska chill i skolan, brukar det alltid vara på måndagar. efter så följde louise med mig hem, vi skulle egentligen plugga. men de blir ju aldrig så när vi väl är med varandra. men först var det inte vårat fel för vi var tvugna att cykla och hämta min syster på dagiset och sen gå ända hem med henne. därefter kom vi ju hem och då lockade jag hennes hår sen gjorde vi bara massa skit på mitt rum. alltså vi gjorde ingen läxa alls. fast provet är ju inte fråns på fredag så det är ju lugnt. sen stack hon åtta. och då gick jag in och duscha, sen tog jag chips och dippa och kolla film :D

tisdag: DRYGASTE DAGEN PÅ HELA VECKAN.. eller ja det är fredag. men idag var verkligen tråkigt i skolan. ush.. vill inte äns prata om de. sen efter stack jag hem och vid halv sex skulle vi till gymnasuim-mässa på skolan. där var över mycket folk. och fick reda på ganska mycket. så nu tvekar jag vad jag vill välja, antingen "estet-media" eller "frisör". beslutsångest. men vi får väl se. kom hem sent och åt donken. nu sitter man här på sitt rum vid datan och kollar lite på fotbollen i bakgrunden på tv:n. sverige eller holland, hmm.. vem vinner ?

lite bilder från dagarna:
bild ett.. ville visa upp mina fina nya skor

bild två.. en vanlig bild på mig i måndags

bild tre.. en bild på hur jag såg ut i skolan idag

bild fyra, fem oh sex.. jag hade tråkigt efter skolan


Postat av: Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:39:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin