happy ending



de är i just sånna här lägen man verkligen känner att allt slit på tolvåker var värt de. Jag kom in på mitt förstaval som jag aldrig någonsin trodde jag skulle komma in på. Trodde de skulle bli mitt andra val vipan - resturang. Men nej då, ver helt nervös när jag skulle kolla trodde ju ALDRIG de skulle stå polhem.. och så gjorde jag de. Så sjukt himla glad jag blev, helt sjukt! Sprang ut till mamma och berätta sen ringde pappa. Alla är helt över glada, så härligt. Ville bara dela med mig av detta och hoppas ni alla andra 95;or kom in på ert första. Vad kom ni in på, skulle vara kul och se vad mina läsare är intresserade av? kiss & love

Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-07-01 @ 17:17:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Marika Liljedhal

Såå roligt för dig....kram från moster

2011-07-01 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin