all good things

då är man hos mamma igen. efter ca två veckor hos pappa. Inte ett skit händer ikväll, så blir nog sängen och sova. Imorgon ska de bli super väder, så kanske ner till stranden eller bara ligga hemma och jobba på brännan. Jag börjar fundera på att flytta över min blogg till myshowroom.se efter jag fixat ett "skit snygg" header. Måste först ha lite nya bilder. Så de kan ta ett tag innan jag gör det. Dock får jag hjälp av någon som lägger över allt och fixar designen. de var nog lite de jag ville berätta at the time. kiss & love

Thailand 09 med louise, saknar.


Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så kan de va ^^

2011-06-26 @ 20:39:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin