är de lugnt om jag kallar dig baby!?

Godmorgon boys'n girls.
Vaknade nio idag av att ha ont i magen, somna dock om ganska snabbt idag. Vid tio ropar pappa om jag vill ha frukost, tänkte varför inte? Nu ligger jag här och har ont i magen (tycker synd om mig själv). jaha, vad hände igår? Jo det blev först pontus en stund, stack och mötte upp louise. Tog bussen till bjärred, handla glass och sen träffa folk. Drog till stranden och jag vet inte riktigt vad  vi gjorde, bara satt där liksom. Sög ganska hårt. Sen körde kristinas pappa oss hem och pontus följde med mig (stack vid ett) låg vid datan lite sen smsa med älsklingen. De va vad som hände igår, intressant huh? nej, men vi tar och hörs ska ta på mig och åka in till lund snart, kiss & love
| jag vet de blir mycket med pontus på bloggen, hoppas de inte skadar |

Postat av: Rebecca Jansson'

Sv' Tack själv :) Gullig bild!

2011-06-18 @ 12:13:48
URL: http://uttjatat.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin