de är nu man måste släppa taget





Då var skolavslutningen i nian klar!
Man kan knappt fatta att man aldrig ska ta ett steg in på denna skolan igen, inte gå med exakt samma vänner igen. Många gånger har man splittras, och de är aldrig kul! Men denna gången var nog som värst. 3 år på skolan och man har fått en massa fina relationer med folk. Folk man faktiskt kommer att sakna. Kan inte säga så mycket om vår klass eftersom vi inte varit så mycket tillsammans. Men underbara folk i andra klasser. Vänner som ska gå helt andra program och skolor nu. Men de är bara att ta det bästa man har (minnena) och gå vidare. Dock aldrig glömma att de var vi som var bäst och gjorde de så genom att vara tillsammans. Som tur är träffar man dem flesta på sommarlovet, pga så bra kontakt. 

Finns en person som tagit extra mycket plats hos mig. Hon kom i början av nian och ändra helt och hållet på mig. Från topp till tå. Och menar inte så mycket på mitt utseende. En tjej som jag kan snacka om allt med, säga allt till, vi har samma tråkiga humor, samma åsikter om saker och har haft ett otroligt jävla bra år med denna tjejen. Tjejen kommer från malmö och heter inte mindra än Tanja. Och nu ska vi inte gå i skolan tillsammans längre om jag får mitt första val. Hemskt att säga hejdå idag, eftersom hon ska till spanien i en månad och sen kanske flyttar. Riktigt sjuka minnen, går inte äns att berätta dem! så sjuka är dem. Och jag kommer sakna varje månad, dag, timme, minut, sekund. Nej fan hela året, ett av mina bästa år var när du och jag blev vänner! Du har fått mig till en sån självsäker tjej och fått mig till personen jag är idag. Och det är jag riktigt stolt över, stolt över dig och mig. Och absolut stoltast av att ha dig som vänn. Så där stog vi och grät som ungar i varandras famnar idag, men jag hoppas du har det toppen i spanien nu och glömm aldrig jag älskar dig! ♥




 

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

följde du owl's tips om fredagsmys ? :d

2011-06-10 @ 23:15:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Ch

väldigt fint skrivet!

så tråkigt att vinka farväl och veta att vissa kommer man aldrig mera träffa, men du får komma ihåg att återträffen finns runt hörnet:) när ni fyller 25år!:)

2011-06-14 @ 22:17:11
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Charlotte Bolund

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa lite mer. :p Hoppas du har en bra vardag ;)

2011-06-29 @ 04:18:04
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin