det omöjliga tar bara lite längre tid

 

Två sötsöta bilder från igår när vi väntade på maxi efter folk! Det blev som sagt hem till pappa sen kom pontus. Fixade mig lite och sen gick vi hem till louise och hämta en hjälm, gick hem igen och åkte direkt till maxi. Handla lite gottis. Satt sen (som jag sa) och vänta på folk. När dem kom så stack vi först till gungan i lödde, men det blev att sitta och grilla hemma hos marre istället med massa folk. Satt mest vid pontus och hängde medans man lyssna på alla killar som snackade om vilken första bil de skulle ha. Vid tolv stack vi hem och pontus var här ett bra tag, mysigt var det iallafall. Somna nog inte fråns fyra och gick upp halv åtta för att sjunga för syster. Eftersom min lillasyster blir 5 hela år idag. Blir att firas lite, ge henne min pressent sen idag. Funderar starkt på att dra upp till center syd och köpa något till. Men får se om de blir av, annars blir hon säkert jätte glad. Nu ska jag fixa mig lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin