detta suger hårt.

Blir inte lund idag, blir imorgon klockan halv nio på morgonen.. kul. Iallafall så snacka pappa med läkaren och jag ska dricka två liter vatten idag!? och sura drickor. Tog även en alvedon precis för pallar inte med att de ska göra ont hela tiden. Absolut inga planer för idag, vill egentligen in till center syd och typ tröst shoppa något kul? men har bara just 500 här hemma, mamma har mina andra pengar. FAN, skulle egentligen på någon middag hos pontus med hans släkt klockan ett. Men det sket sig eftersom de är om en halvtimme och jag har inte duschat, fixat mig eller någonting. Och jag måste göra något. Får panik av att ligga här.
Postat av: K A R I N

Allt bra med dig? :)

Kram♥

2011-06-18 @ 16:03:58
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin