förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Friday, Friday, Friday.
Hej hopp, började med att alarmet ringde och då var det tid för frissan. Stack ditt och satt där i ca 2 timmar. Håret blev ju defenetivit ljusare och gillar de mycket mer som de är nu än innan. Louise följde med dit och efter gick vi hem med massa skitsnack. Gick direkt in och gjorde oss två feta glas med cola och is sen drog ut och solade i ca 2 timmar, fick mer färg än vad jag redan har. yaeeaaay! Sen stack hon och jag börja fixa mig inför kalaset, stack dit och käka sen blev det hem igen. Då kom pontus och vi stack till ica.. där satt även tom. Hände inte ett skit i lödde, träffa lite folk och sen stack hem eftersom pojkvänen har gått och fått 39,5 graders feber. Låg hemma och kolla film och käka gottis. myss. Han stack vi ett och nu har jag bara gjort massa tråkigt. så ska faktikst joina kudden med att sova. gonatt boys'n girls.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin