that party lastnight was awfully crazy

jag blev förälskad i saras iphone 4, så sen ska hon skicka mina 256 bilder jag tog, höhö!


chaha blogen? heeeeeej
precis varit ute i solen i en och en halv timme, otroligt skönt och även ett steg brunare. Lyssnade igenom hela min lista och ni kan även få den HÄR. Och den öppnas i ett nytt fönster, hehe. Nu sitter man här och känner verkligen för att gå in i duschen. Efter det ska jag fixa mig och vänta på att mamma ska komma hem. När hon väl gör det så ska vi åka in till nova. Kommer hem något efter åtta och då ska jag träffa älskling. Så tror det inte blir någon vidare blogging idag, men ska ju såklart försöka för er skull. kiss & love.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin