lighters

Ett snabbt inlägg nudå.
Igår låg jag hemma hela dagen, hade fortfarande lite ont i magen. Sen på kvällen åkte jag hem till pontus, kollade film och sånt. Sen åkte jag hem vid ett igen. Nu sitter jag här i mitt fina ny städade rum (som jag städa igår) flyttade även runt lite möbler. Menmen, ska snart ta och fixa mig lite för sen kommer heeeelene. Spenderar en kväll här. Så vi får väll se vad vi hittar på! jaja, kiss & love.
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ mig med:)kram<3

låter som en kul dag igår förutom magen som gjorde ont men annars verkar den bra ! hoppas idag blir grymmare ! :D

2011-06-21 @ 17:21:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin