rolling in the deep

såg precis step up 2, och jag vill börja dansa igen ! Har ju gjort det massa år innan och blev riktigt sugen på att göra de igen. Så ska kolla upp nästa termin om jag kan komma in någonstans. Har alltid tyckt de var kul och kan fan stå och dansa för mig själv ibland, jaja kalla mig mobbad men sant? Så ska kolla upp det nu. Men vidare.. just nu sitter jag och dricker tranbärsdricka, smakar inte speciellt gott nej!!! Men de är bara att trycka ner de, snart druckit två packet som läkaren sa man behövde. Imorgon bli det att åka in tidigt. Så kommer jag nog få pencillin.
Vill även berätta att jag och louise drog en runda till center syd och jag fick hem de på bilden under. 

Sen var det ju någon som undra hur många väskor jag hade? Du ska även få svar här och nu: Jag har ca 6 väskor som jag anväder, sen har jag 3 till som är fula (enligt mig). kiss & love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin