svar på kommentarer

Michelle:
Hej köpt klänningen/tunikan/tröjan? :D<3
Anonym:
hur fick du det så fint och ljust på en gång? :D inte gult eller nånting ju. avis (a)
svara gärna!♥
Josefin:
du hade ju svart hår innan och färgade det blont nu. hur gjorde du? färgade du allt hår direkt eller slinga du det? :)

-svar på tal. "linnet" du undra om michelle köpte jag förra sommaren på new yorker tyvärr. Så vet inte riktigt om den finns längre. Om mitt hår, ja.. jag var ju svart hårig innan! Men ett tips är att gå till frisören för de gjorde jag. Första gången la hon ljusa slingor i hela håret och en tonig på de. Det blev lite Blont/oranget och jag gick med de i tre veckor. Sen fick jag ny tid eftersom jag inte var så nöjd (gratis) och hon la slingor i håret. Och nu är de som de är, faktiskt nöjd! Jobbar på att de ska bli lite ljusare. Men de är bara bra att solen steker och att jag har silvershampo som ljusnar upp håret.

Postat av: hilma :)

nova lund tror jag det var :b

2011-06-06 @ 20:32:03
URL: http://dinhilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra svar :-) En till fråga bara. hihi. Blev ditt hår jätte slitet? var det slitet innan? =)

2011-06-07 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin