teenage crime

Bloggen bloggen bloggen, hejhej!
Som sagt blev det nova, träffa lite folk man känner där som vanligt men fick inte mycket handlat till midsommar. På nova fick jag handlat en kofta och ett par mjukis. Så jag och louise tog bussen dirr in till center syd och jag hitta både jeans och träja till imorgon. Skulle egentligen träffa elise, men lilla hjärtat slutade svara på mobilen så anntar de sket sig. Så istället fick jag sällskap med louise, käka lite sen drog vi hem till wallan. Satt där väldigt länge och gjorde inte mycket. Men efter ett tag drog jag, louise och pontus med några andra till MAX käkade värsta goda maten. Blev 106 kr för mig och louise, billigt och bra!? Sen drog vi hem och nu sitter jag här. Ska snart lägga mig eftersom imorgon blir det upp i tid, städa, käka, fixa sig och sen kommer MASSA tro mig massa gäster vid 3. Vill helst vara klar med allt vid typ 1-2. Så upp tidigt imorgon, men vi hörs. kiss & love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin