sent inlägg, sorry!

hejhej hallo!?
dålig uppdatering, jo tack jag vet ni behöver inte påminna mig. Har gjort massa under dagarna jag inte varit på bloggen. I förrigår började det med att vakna upp och fixa sig lite. Stack sen till center syd och träffa helene. Stack hem till mig, snackade, käkade, kolla tv och lite sånt. Sen fixa vi hennes säng, ladda ner film. För hon skulle sova här och vi skulle tjocka oss med dippa och chips på kvällen till en bra film. Sen åt vi med familjen, satt även och snacka där i någon timme. Efter som helene är min "moster", alltså min låsas mammas syster. Så känner ju hon min familj ganska bra också. Så när vi suttit där ett tag blev klockan mycket så vi fixa oss till mysis kläder, fixa fram gottis och sen checka film. Efter filmen tog vi fram pictionary och spela med pappa och petra. Fy vad va skratta och allt. Kul va de, sen blev klockan ungeför två då gick vi upp och la oss eftersom båda blev väldigt trötta. Vaknade vid tolv igår och gjorde frukost, samt kollade solsidan. Vid två stack vi till center syd och sen åkte hon hem. Började fixa mig och sånt efter och sen mot kvällen blev det pizzerian med louise. Och där efter hem till erica med folk. Lyckad kväll, eftersom killen kom hem till en vid elva och va där lite länge (3 på natten) höhö!

Idag ska jag till nova med louise kanske niklas ? om han ville. Måste handla något inför midsommar... sen ska jag även hämta ut något på banken. kulkul. Och ikväll kommer elise, vi ska checka film och sånt! mys. men vi hörs, ska ner och duscha, käka frulle och allt de där! kiss & love


innan dagens "utgång" igår

Postat av: fonkusungnoen

heej, vet du om man få studiebidrag i månad? ;o

2011-06-23 @ 19:44:58
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: MATILDA GRÖNQVIST

Söt bild :)

2011-06-23 @ 22:57:49
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: c.

snygging! :D

älskar din header!

2011-06-25 @ 19:22:26
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Postat av: Jessica

Hej, såg dig på nova i torsdags. Jag satt med mina kompisar och åt på mc doldnas, du och din kompis satt bakom oss. Det kändes som man träffa en känd bloggerska, du är verkligen sjukt söt och din blogg är verkligen grym. Puss & Kram

2011-06-26 @ 00:17:07
URL: http://jessiicaamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin