where you wanna go

Midsommar.
Hmm.. vet inte om den var rolig eller tråkig? De var hyffsat kul hemma, galen släkt i massa olika ålrdar. Sen var även pontus med. Men senare mot kvällen bestämde vi oss att dra  till hofetrup. Stack till dansbanan och träffa massa folk, gick med alla dem till furunäs dansbana. Där var de massa folk som dansade och vad dem nu gjorde. Jag och pontus var där ett tag sen stack vi hem vid ett igen. Pappa grilla då nattamat till alla gäster, så de blev att käka lite. Har haft tusen barn på mitt rum när jag inte var hemma så nu ser här ut som ett bomb nerslag. Sand, popcorn, kläder på golvet. Blir till att städa, sen snacka jag med louise om att hon kanske ska komma hit. vi får väll se ? kiss & love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin