who's that chick?

Hello.
inget bloggande här eftersom solen steker där ute. Morgonen var pontus här och stack vid ett, sen dess har jag solat. Jobbat på att blir brunare, hehe. Igår vad gjorde jag då? Jo först var jag inne med familjen och köpte hårförlägningar och sånt. Sen drog jag hem till mamma, efter ett tag kom pontus och vi körde in till lödde. Stekte hos didde och sen bussen till lommastrand. Var där ett tag. Sen blev det bussen till bjärred och vidare till lödde. Hyffsat rolig kväll, kom hem och började knappt se filmen innan båda somna. Och inge stora planer för ikväll förutom att jag inte ska sitta hemma i detta fina vädret. stay tuned? duschen nu!

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

helgen över.. träligt i helgen.. visst idag är sån där rödfärgad dag i almanackan.. men vi får ju inte uppmärksamma nationalsaker här.. så ska man verkligen tro att vi får vara lediga?

2011-06-06 @ 02:02:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin