01-06-2011

1 juni nudå.
Sommar, höst, vinter vår.. shit vad snabbt tiden går! Iallafall kom man har man inte gjort något speciellt hemma efter skolan, käkade grillat och sånt med familjen. Lite senare kom pojkvänen och vi kolla film, käkade gottis och hade det jätte mysigt. Han stack lite efter elva och fick reda på han fått bensin stopp.. inte lika kul för han. Jag sitter nu och väntar på att han ska komma hem och smsa eller kanske jag somnar innan! OCH just det, imorgon vet jag inte om de blir någon tid på bloggen, eftersom i skolan ska vi på vandring och det ska ösregna sen efter skolan ska jag bara hem och duscha och sånt. Sen bär det av mot malmö för att sova där en natt, är dock hemma innan tolv på morgonen nästa day. Men hoppas ni haft en bra kväll boys'n girls, kiss & love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin