abcdefg.... döö!

jag funderar ibland.. även louise om killar har någon sorts pms? eller inte mens då men något annat. Att dem också har såna stunder dem är sjukt lame. de var bara en tanke vi haft som vi dela med oss. och att killar som gejmar kan ju inte bli tråkigare i de läget dem spelar. Iallfall har skoldagen sugit och är inte så speciellt kul här hemma iheller, bara plugg på plugg. SO, ENGELSKA, IDROTT. (snurrar runt i min skalle) lika trött som igår men kämpar på med skitet. imorgon blir det slingan med louise och sen hem och plugga igen. inga andra planer, dock ska jag göra helgen bäst, louise på fredag tror jag och pontus på lördag. sen söndag vill jag shoppa lite men får se hur de blir. nu ska jag ta mina tabletter, ciaaaao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin