allting går så himla fort.

ursäkta igen - dålig uppdatering!
försöker att ha tid med blogggen, måste få sakt att jag fjääääällar så sjukt mycket! som tur är det brunt under ockås. så får hoppas på att jag får behålla de bruna hehe! blir nog solariumet en gång i veckan fram till skolavslutningen. fin och brun ska man vara då! jaja iallafall sluta vi tio i tolv idag, awsome. Stack till ica med tanja och sen bussen hem vid ett, nu sitter man här spelar hög musik och halv städar rummet. tänkte ta och visa lite fler bilder från turkiet sen kanske, vi får se! 

Mina dagar har varit toppen, kom dock hem halv sex på morgonen i söndags. Och sen stack jag till skolan på måndag fast vi tolv, BARA för att träffa vänner och pojkvän. Sen följde louise med mig hem och på kvällen kom pontus och sov här. Tisdag blev det pontus efter skolan och han var här hela kvällen. Idag blir det bara att vara själv och softa. nu vet ni de! stay tunde, hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin