Älskar dig .. mest !

Hejsan älskling!!!

Hehe jag hade lite tråkigt bara nu när du åkt iväg, stängt av din mobil och jag sitter här helt ensam hemma efter att ha slutat tidigt. Måste bara säga att det inte är samma sak som när du har mobilen med dig och man alltid kan nå dig, för nu saknar jag dig.. redan. Och ao, någon måste ju uppdatera din blogg eftersom du aldrig gör det. Men ja.. som sakt, det suger utan dig och när man inte kan nå dig för det enda man gör är att sitta och tänka på dig och undra vad du gör för något. Antar att det är så därför att jag älskar dig något otroligt mycket, annars hade jag ju inte brytt mig om vad du gjorde eller något sånt. För älskar dig, det gör jag! Det är något jag alltid kommer göra. Exakt lika mycket sedan dagen då vi blev ett. Det svär jag på baby. Och vi båda vet ju att när vi blev ett är det bästa som någonsin hänt. Tillsammans är vi bättre än alla andra. Jag behöver dig för att överleva, ett liv utan dig går ju bara inte att tänka sig. Bara tanken på det får mig att rysa till. Tur då ju att vi båda älskar varann obeskrivligt mycket och aldrig kommer att lämna varann oavsett. Känns ju faktiskt sjukt bra att veta att du bara är min och jag bara är din. Så det ska va och så det kommer va, föralltid vavava?

Jajaja.. nu ska jag gå och göra läxan.
Du får skriva till mig när du är hemma från Danmark! Hällst när du kommit innanför den svenska gränsen för jag saknar dig sååååå mycket. Helt sjukt älskling. Vi ses kaaaanske ikväll om det händer något annars ses vi ju imorgon som sakt? Pusspuss älskar dig från månen, tillbaka, till månen, tillbaka, till månen, tillbaka, till månen också fortsätter det. Något obeskrivligt mycket helt enkelt. Du är bäst. Världens mest underbara, perfekta, finaste tjej, det är du det och det svär jag på :$ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin