counting all the assholes in the room

ååååh, så himla trött på allt här nere i skitta löddeköpinge. bud på att följa med pappa och familjen upp till göteborg på student. men så kan jag inte de för de är så mycket i skolan, så sjukt lame!

hmm.. iallafall hade jag tänkt att dra upp till time och handla glass (mobbat, jo tack) men så kom jag på att jag hade de hemma så det löste sig ganska bra! inte bästa humör längre, har dock varit på det hela dagen.. men se så snabbt det kan ändra sig. tack! :) nu blir det väl att göra läxorna igen, och louise ringer mig så vi hjälps åt med vår engelska uppgift för orkade inte göra den själv, lika bra att fördröja tiden med de och sen gå och lägga sig. allt är ändå så tråkigt och allt man gör bli ju bara fel, så palla vara vaken och få mer skit över sig..! nej bläää.. räknar ner veckorna till sommarlovet, de ska bli så skönt! säger bara sena sommarkvällar med dem bästa
Postat av: SABBIES - vardag, shopping, tips

gott med glass!



Var gärna med & tävla i min blogg om 3 inbjudningar till Bloggsvar. K R A M

2011-05-24 @ 17:26:19
URL: http://sabbies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin