kanske jag inte kommer tillbaka hit fråns sommarlovet

ännu en dålig uppdatering och jag vill egentligen inte bortförklara mig men gör det ändå. Dagarna är ofta skola, louise, pontus, skola, louise, pontus o.s.v .. Dagarna är alltid så lika och skolan börjar ta slut på mig. Så många prov nu i slutet och massa nationella att man blir på dåligt humör och inte orkar med så mycket annat. Det blir ju mycket skola, plugg..plugg..plugg.

Inte riktigt bara därför jag lagt bloggen åt sidan, även också för att jag inte ritkigt vet vad jag skriver om längre. Känns bara som att de blir långtråkiga och ointressanta inlägg och att allt bara fuckar sig. Sen klyddar även blogg.se jätte mycket så får inte ritkigt rätt statistik här och de suger.. man få ju lite mer energi att blogga om man ser att många läser den.. men just nu kan jag inte se de!

de jag vill få fram i detta inlägget är nog att jag verkligen kommer ta en pause, antingen är de bara som jag säger just nu och kanske tar och bloggar imorgon? eller kanske jag inte kommer tillbaka hit fråns sommarlovet börjar. jag orkar bara inte känna pressen att behöva skriva här, att verkligen tvångskriva fram orden. Eller så kanske jag kommer på något kul att blogga om så jag får insperation igen för min kära blogg.
Men ni får ha de toppen så länge och framåt tills vi hörs nästa gång! / julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin