om sanningen ska fram.

dålig uppdatering, sorry!
så jag tänkte bara ta min helg lite snabbt (kort).

Fredag: Skolan hela dagen fick gjort en del på elevensval som behövdes göra. Efter skolan blev det hem i lilla hofterup igen, käkade här och lite sånt sen packa jag och där efter tog jag bussen till lödde. Sov hos louise den natten, var ute med folk och så. Hände inte speciellt mycket faktiskt. Vaknade upp och kolla lite film sen stack jag hem.

Lördag: Var hemma hela dagen och vid fem kom pontus. Mamma fixa mat till oss som vi käkade sen drog vi in till malmö, pontus bjöd på bio och lite annat. riktigt gulligt gjort och det finns inget bättre än när killen betalar hehe! Vi så pirates of the caribbean 4 måste bara säga (älska jack sparrow), den var bra.. dock är dem andra filmerna bättre än 4. Menmen, riktigt mysigt och kul var det. Skulle egentligen dra till dösjebro när vi kom hem, men det sket sig totalt, eftersom de blev lite sent och så.

Söndag: Vaknade tidigt imorse för att en viss person väckte mig!!! Sen var pontus här till fyra tror jag.. och nu har jag bara kollat film och chillat, tror jag håller på att bli sjuk. och de får jag inte bli, bläää.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin