save the world



awesome dag.
riktigt härlig dag. Första dagen på hela veckan jag faktiskt mår bra och inte känner så stor stress. Vaknade perfekt tid så jag slapp springa till bussen. Skolan kändes så himla bra efter som de var torsdag och man tänkte de var fredag imorgon. Lektionerna gick snabbt och sen hade man historia provet, gick as bra! Efter det slutade man dagen vid två, efter som jag, louise, tanja och niklas skulle ta och simma några längder och livrädda varandra. Så de gjorde vi sen även lite "frilek" efter hehe. Vi ångbastade och hoppa på den JÄTTE "coola" trampolinen (stavning?) Sen gick vi in och basta snacka skit och sånt. Efter stack alla åt vars ett hål utom jag och louise, vi drog till solariumet och jag sola 30 min. Efter gjorde vi lite ointressanta saker och sen blev det center syd, skaffa in lite nytt som ni snart får se! happyface, rör mig inte i ryggen att jag behöver sitta och göra läxor nu för jag är så glad. och helgen ska bli bääääst. nu ska jag fortsätta med läxan, snacka med pontus och käka min ananas! stay tunde på vad jag köpt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin