skola, plugg, ingen fritid

efter allt pluggande tror jag att mina ägon snart kommer slockna och själva jag kommer svimma av här på skrivbordet! Antingen är det väldigt varmt eller håller jag på att få hög feber, kände mig även väldigt konstig i skolan och igår mådde jag jätte illa.. huvudvärk och allt annat, de kommer på samma gång. en sak är att jag har INTE RÅD att bli kass nu. Måste vara i skolan och måste lämna in alla läxor även vara med på alla prov. Måste kolla hur jag ligger till i ämnen och sen göra omprov. Har ingen fritid nu under två veckor, inga kompisar och ingen pojkvän denna veckan iallafall. jävligt tråkigt, men skolan är viktigt just nu! Skolan tar all min energi så det blir så lite kvar att jag är hela tiden trött och stör mig på dem flesta och de mesta. ingenting funkar riktigt som det ska och jag VET jag kommer bryta ihop snart av all press och stress som hänger i luften omkring en.

nej sommarlov de ska bli så sjukt skönt! sena sommarkvällar med allt folk man gillar, vara ute mycket och knappt inne. Träffa kompisar 24/7 även pojkvänen. Att bara slippa känna den stressen och kraven man har i skolan. 2011 ska bli bästa sommarlovet ever, de svär jag på! nu blev jag lite gladare när man tänkte så, och man kan ju tänka att vi (i vår skola) har bara 11 skoldagar kvar. så sköönt! men jaja, tillbaka till pluggandet dåja eller kanske borde sova, vi hörs -.-'

peace and love julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin