twister, twister, baby

en tjej med riktigt mycket mensvärk sitter här och tycker halvt synd om sig själv. Försöker samtidigt fatta religonen som vi har imorgon på prov och har precis laddat ner "anne franks dagbok" för att se på den (har i läxa) man ska egentligen läsa boken men jag laddar ner filmen istället och imorgon får vi frågor på prov om anne frank. intressant huh? Känner att jag behöver något att äta just nu, något gott men helst inte onyttigt. Facebook, bloggen och chatta med louise (samtidigt kolla anne frank) och plugga gäller hela kvällen. Eftersom älsklingen gejmar hoN och man får inte så mycket snackat så blev han lite utesluten ikväll. Känner även lite press på fb att skriva "jag hoppas du är medveten om att.." till 48 stycken.. kulkul.. eller tar man bara bort skiten och låsas som inget. nu ska jag se om de finns ngt gott nere i köket. stay tuned, eller !?

Postat av: Jonna Erlandsson

sv: ojj jo det kan jag göra :) men har lagt upp lite liknande förr, om du kollar under Photoshop - tips och Trix, är typ de sakerna jag använder när jag redigerar haha :)

2011-05-11 @ 21:06:48
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin