MJÖL, MJÖL, MJÖLHUVUD?

drygt i skolan förutom hemkunsakpen på elevensval.
fick vara med alle och mattias, de gick ju bra   "HOST"
börja med att alle smälde upp mjöl i huvudet på mig, sen gjorde jag tillbaka.
sen skulle vi baka såna bullar, men alle "säger vi" gjorde snoppar istället!
haha men sen blev dem runda ocg fina.
men sen ska så klart alle över driva med mjöl så han tar sin näva full
och smäller upp de i huvudet på mig in i ögonen och allt, aj! ?
så sen fick jag gå och tvätta mitt huvud, sen efter kommer han helt vit till
toaletten då hade edh gjort samma sak på han.
hahahahahahahahh  ägd alle, men sen gick vi tillbaka och
JAG DRACK UPP ALLES SAFT TYP hahahaha :)
efter skulle vi diska då tar han all skumm och trycker
det typ mellan halsen och pattarna och på håret,
så då la jag skumm i hans hår hihiihih (A)
sen slutade vi och då gjorde jag annat :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin