AKTA ER FÖR FLYGGGGANDE STUDSMATTOR?

Ja alla bloggläsare akta er för STORMEN !
åkte förbi centrum innan och det huset som håller på att byggas där.
det bara flög massa bitar från det, betongblock och allt möjligt.!
folk bara sprang hit och dit
:S
flygger säkert iväg imorgon när man ska gå till skolan !

aläx: julia,k
er studsmatta,
är den nertagen? :P <3

julia: nej? :P <3

aläx: du akta dig för den :O
min flög precis upp LUFTEN
när den landa jag fick fan cutta upp den med kniv :O
det flygger saker ÖVERALLT;

julia: SERIÖST? :O

aläx: akta så den inte försvinner. JA :O <3
men asså tänk om en sån flygger ut över en bil? :O
ASSÅ DEN FLÖG VERKLIGEN :O
nu är det iallfall asmörkt, men jag tror jag såg en som flög över södervång nere vid lekan duvet :O

julia: ojj :O :S

aläx: ja så akta er :O

julia: ja :P
EFTER: julia: tar sin telefon och ringer mamma och frågar om vår studsmatta är kvar :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin