(Y)

hemma från idol nu ja :)
var där med familj och vänner till familjen och så :)

innan dem började direkt sändningen så kommer juryn in och laila bagge säger direkt:
-härlig att vara tillbaka till älskade skåne.
jag tog till och med en runda till löddeköpinge där jag växte upp.
gick till tolvåkerskolan och träffade min gammla lärare sony :)
SKÅNE ÄGER!
ja dem sa nog minst 100 gånger att skåne var de bästa som idol hade varit med om :)

efter idol, så en av dem vi var med :)
jocke heter han, har varit förlovad med laila när han var 16-19.
så han går fram och tänker säga hej, men vakterna släpper inte förbi han.
där står massa tjejer "fans" till laila dem börjar skrika hennes namn och hon tittar ditt.
det färsta hon skriker är - JOOOCKKKEE!
och han får gå fram till laila :)
laila var helt glad, hon säger typ: hejj jocke vi måste höras vid,
oj du måste ringa mig, du kan få mitt nr, eller nej? jag kan inte säga det här
ju så alla hör ;s så hon viskade sin mail till jocke :)
så nu får dem lite kontakt igen :)
folk gjorde vågen runt i hela arenan, skrek malmö redigt högt :)
och sen skrek ena sidan: andra sidan är ni klara?
så svara andra såklart: jaja mensan fattas bara ;)
lite små coolt hahahaha (A)

köpte den jätte fina mössan som kommer på bilderna under,
kan komma in någon film imorgon om jag orkar :)
diggar mössan till 100 % ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin