Diss & Hiss

Jag dissar lagen på åldergräns för energidricka,
vad fan ska dem göra de för.
Ska de bli lag på att dricka läsk också eller, nej var tar världen vägen?

 

Jag dissar vintern, ussh jag hatar de, regn, snö, kallt och blåsigt!
nej det ska vara varmt, soligt osv. Fast julafton är ju okej, men vintern är
hemsk.

 

Jag dissar alla dessa vänner som säger att dem finns,
men sen när man behöver dem är dem inte där för en,
Och jag vet exakt vilka som finns här för mig och vilka som inte gör de,
ni andra kan ju dra åt helv*te.

 

Jag dissar också NOKIA mobiler, fyfan vad sjukt. 
Har nokia som lånemobil typ nu, och det tar ju år att skriva :s
Och allt är ju helt gammaldags ! nej nokia suger!


Jag hissar mmjuuuukisssbyxxoor i alla färger och sorter,
dem är bara så sköna att ha på sig.
hade inte klart mig utan de asså (a

Jag hissar ljus rooooooosa läppstift,
det är sjukt fiint (y

Jag hissar dream satin liquid fondation,
riktigt bra, om man vill ha en foundation som räcker en hel dag
räcker en månad sen får man köpa ny; kostar ungefär 140 kr
Postat av: Anonym

ja hissar osså mmjjjuuukkiiisssbyxooor ;) <3

2009-10-27 @ 13:23:47
Postat av: louise j

håller me om allt! ;$ <3

2009-10-27 @ 13:24:15
Postat av: E L I N ♥

Fiin, blogg. du är inte den ända som hissar mjukisbyxor;)

2009-10-27 @ 13:54:04
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin blogg! :)

2009-10-27 @ 13:54:57
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin