BLOGGEN

börjar tappa greppet om bloggen. :(
För de första har jag ungefär haft 50-70 läsare varje dag innan men denna helgen har jag haft 10-25 läsare? är det för de är påsk eller vafan händer. jag får nästan panik. Sen har jag inte haft så mycket tid att uppdatera bloggen denna veckan. jaja, vi får se vad som händer. Nu ska jag hoppa in i duschen , seeeaa !
bild sen i fredags.
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack så jätte mycket.



Första steget jag gör är ju att platta det om jag nu vill ha det rakt, för har lite lockigt annars. Andra steget är att jag tupperar upp det in till hårbotten och därefter tar jag min volymaster och tar längst in till hårbottnen där jag tupperat upp det:) sen kammar jag lite lätt ner de så blir det suveränt .D

2010-04-05 @ 13:52:17
URL: http://danielas.se
Postat av: D A N I E L A ♥

- så lite så:)

2010-04-05 @ 14:24:42
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin