JAG ÄR KÄR!

nej jag har gått och blivit kär i en ekorre :blush:
asså seriöst har typ knarkat denna filmen denna veckan, jag och min syster startar denna filmen hela tiden. Så sjukt jävla härlig film och helt underbar. Alltså "alvin och gänget" asså seriöst jag är helt förälskad i den.. och ännu mer förälskad i ekorren "theodor" fyfan vad underbart gullig, så jävla söt. De blir verkligen dagens sötnos eller månadens och varför inte årets sötnos. Så jävla underbar. Just nu är det den bästa filmen , hihi :blush: Och de ska komma en tvåa, wiiiiie. Asså tycker ni ska se den, jag tycker i alla fall den är sjukt bra, eller så är det bara för att theodor är med, hihi. Säkert någon som inte gillar den, fuck u såfall hihi (a)
i alla fall. jag har blivit kär i denna söta ekorren theodor :D och de är den som är in ringad.
okej så nu vet ni, puss på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin