MALMÖ

tjoosan alla bloggläsare,
idag gick jag upp klockan tio och duscha sen fixa mig och åt frukost med pappa och meja och fick faktiskt 500 kr av pappa i påskägget eller vad man ska säga. Sen kom mamma vid 12 och hämta mig och vi drog in till malmö. Vi var där till ca fyra kanske, åt på någon restaurang och sånt, mys. Fick lite kläder och sånt i påsk present som jag snart ska visa. Sen när jag kom hem så skulle vi äta igen och blev att vi beställde pizza "ja fetto" och sen fick jag påskägg av farmor massa godis och 100 kr.. snacka om att man har gått upp under lovet :( iallafall så är jag svin trött och stannar hemma idag. kollar film och sånt. ska nog fixa sara söderbergs blogg , så puss och här kommer lite bilder.
det här fick jag av mamma.
den ljus blåa blusen- gina tricot- 149 kr
mörk blåa tröjan- gina tricot- 199 kr
svarta/rosa/turkosa linnet- gina tricot- 169 kr
rosa koftan- vero moda- 359 kr  fick den för 199 kr
köpte en mascara också , för 100 kr. men fick rabatt för vi blev medlemar.. in gick också gratis smink kurs och massa prover och något annat annars var den ganska dyr. Skulle ändå ha en och hon sa att den var sjukt bra och förlängde ögonfransarna, och hon i kassan hade den och de så fint fint ut :)
köpt på the body shop.
okej denna ser väldigt äcklig och obehaglig ut kanske men vet ni hur skön den är . 
det är en sån som masserar huvudet .. de är sjukt skönt och läste på någon sida att den mjuknar upp hårbotten och gör det enklare för håret att växa .. så alltså sitter jag med den då och då.. vill att mitt hår ska bli långt långt långt. och de är bara så skönt att ha den i håret, köpte den på någon sån rolig affär i malmö kosta bara 14 kr så köpte den för skojs skull :D ni borde prova :thumbup:

jaja nu fick ni veta lite om min dag pusshaaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin