pluggar

söta bilder utan smink
nu är det så att jag sitter och gör min svensk läxa, och gör jag inte den så kan jag riskera ig i svenska. Så de är bara att jobba på. Torsdag idag ju innebär att de är fredag imorgon, wwwiiihooo :D VALBORG!!! Jag ska först med mamma och familjen till mina kära kusiner äta där och lite sånt mys, sen ska jag ut och träffa louise och niklas och kanske några till "sen dra runt lite" får vel se om man drar upp och kollar brasan eller vad man ska kalla det? Sen ska vi alla tre sova hos mig i hofterup så vi får cykla ända hem till mig för vi ska ju vara i lödde. Tar vel enkvart eller tjugo min, inte vet jag ;P många kompisar som hade planer att dra in till lund "stadsparken" men nej palla .. blir lilla härliga lödde. nu ska jag inte pausa min läxa längre nu ska jag fortsätta med den. puss ;)
men en till sak vad ska ni göra imorgon?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin