PRAO




Tjoosan :)
Nu har det varit två dagar med prao på nyvång. Säger bara att dem här barnen darar och sliter i mig som jag var en docka. Jag blir helt slut och tror jag ska svimma av plus att det är svin kallt ute och jag får fan nästan köldskador. Men vissa ungar är ju lite härliga. Jag och louise skippa maten på skolan och stack till ica ist. Nu är jag och hos louise och snart kommer mamma och hämtar mig, sen ska jag hem och tråka. Och kommer blir sjukt sur för mitt rum ser ut som ett helvete idag. Får vel börja städa för imorgon ska jag till louise och sova hos henne. sen på fredag drar jag in till lödde och bor hos pappa.

Postat av: lina

jätte söt :D <3

2010-04-07 @ 19:46:41
Postat av: beccca :)

hej, vill påpeka att du har superfin blogg!

Helt otroligt, så härlig att kolla på :D



he-he jag går på skolan du praor på :)

kanske du redan vet!



<3

2010-04-07 @ 19:49:33
URL: http://bbeccaamaltesson.blogg.se/
Postat av: aliiiix

varför så söt :D<3

2010-04-07 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin