PRAO

ingen mascara på bilderna :thumbup:
Kom hem vid halv nio. Så nu har jag varit hos nathalie, kul som vanligt och extra härligt för jag ska praoa på hennes skola så nu kommer vi ses mycket. Så imorgon börjar man då praoa 8-4 " sjukt dryga tider" vi brukar ju gå i skolan 9-3 men jaja.. det är bara att ta sig upp och tänker inte fixa mig så mycket efter som de är småbarn vi ska ta hand om och vi ska vara ute och sånt. Men sen imorgon kanske jag skulle träffa erica efter vi får se hur det blev med det. Nu ska jag nog gå och nana kudden och se en film :)
hoppas ni får en bra kväll imorgon puss
Postat av: alääx

vadå fkn dryga tider? o:

jag praoar 10 till SEX (6) !!!

kom fan inte oh klaga :(<3

2010-04-06 @ 12:02:08
Postat av: eric

du e snygg utan smink:D

2010-04-10 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin