SÅ HÄR TYCKER JAG

Nu kommer tyvärr lite negativa saker här i detta inlägget.

  1. Jag hatar människor som springer omkring och mytar. :O
    Seriöst har dem inget bättre liv? så jävla patetiska. Asså hur moget är det att gå och säga "hon älskar han" eller "han har haft sex med henne" eller bara myta. Kanske som dem tror inte sprids men sen får hela byn reda på de. Eller gör så att man blir ovänn med såna som står en riktigt nära. Seriöst dem myatrna vill jag bara slå in huvudet på och dränka. Man håller inte på med sånt så jävla lågt. Eller om någon har sagt något och sen börjar ens kompisar tro på det. Då är dem ju inga riktiga vänner. så dem kan ju bara dra åt helvete då, man kan riktigt veta var man har sina vänner när sånt här händer. Och jag vet exakt vilka vänner jag har och vilka vänner som kan dra åt helvete. har hellre lite vänner än falska som bara äcklar en. så det är inte lönt att fjäska och hålla på för jag vet exakt var jag har mina vänner som sagt.

  2. Att kleta bajs i hela huvudet är inte okej :)
    nej men, ha överdrivet brun foundation. själv har jag märkt att jag kan få sträck men blir sjukt sur och går hellre utan foundation än med ett sträck vid halsen. Så brukar åka och köpa ny om det blir så. Men finns ju "vissa" som går runt och tror att det inte syns alls. Jag menar jo tack de kan se brunt ut i bland i mitt huvud också. men jag fösöker såfall täcka sträcket och jämna ut det, men vissa har ett sträck, och seriöst vissa ser ut som dem har kletat bajs i huvudet. inte okej alls. men tycker dem det är snyggt så visst för mig -.-

  3. Det kalla vädret!!!
    nu kommer något som inte är om människor deta handlar om sveriges väder. Seriöst detta är den jobbiga tiden, det har precis varit sjukt jävla kallt och snöat och sånt. Så har de varit riktigt varmt för någon vecka sen och nu står solen på men det är sjukt kallt ändå. Nej nu får det fan ta och bli varmt så man kan gå i lite kläder och sola och vara ute på kvällarna utan att frysa huvudet av sig. så nu får vädret fan skärpa sig.

  4. håförlängning
    jag börjar mer och mer hata dem här jävla hårförl: själv har jag ju det och jag hatar det för det ska alltid bli fel, får hålla på med det jätte länge, det sliter sig ganska snabbt, ibland är det för glansigt och ibland gör det ont och ibland syns clipsen. därför är jag mer och mer utan den, men vill ändå ha långt hår, jag får panik och vet inte vad jag ska göra.

 

Postat av: fanny

håller verkligen med dig!

så jävla fult när folk går runt med "fjortis-streck" på halsen.. snälla nån.. man behöver nt se ut som en jävla neger -.-

och det kalla vädret, är nt kul :(



btw. riktigt fin blog har du :*

2010-04-07 @ 19:49:57
Postat av: madicken

kan hålla med om det första...

har nyss hänt mig ! :'(

hon har förstört riktigt mycket nu ... :/<3

2010-04-07 @ 19:53:33
URL: http://madixeeen.blogg.se/
Postat av: louise

usch ja blö på de :)<3

2010-04-07 @ 20:08:39
Postat av: J'licious

du kan ju alltid gå till en frisör så dom fixar till så håret blir snyggt! :)

2010-04-07 @ 20:13:04
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: klara

Hejhej, jag vet ett sett så att håret växer fortare , gå till apoteket och köp B-kombin , det är billigt cirka 69-79 kr och man märker ungefär efter tre månader att det börjar växa , både bra för kroppen och ett plus i kanten är att naglarna blir bättre också!

Kram

2010-04-07 @ 20:19:31
URL: http://klarakarlsson.devote.se
Postat av: Anonym

Om du nu ska kommentera så kommentera något nödvändigt. Och bara så du vet, inte lönt att kommentera från anonym. Jag godkänner inte kommentaren då. Men annars tack i förhand :)!

2010-04-14 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin