alla gör de, varför inte jag också?

130 tonårsfrågor

9 frågor om dig själv:
namn? julia
när fyller du år? 1 mars
några piercingar? öronen snart navlen
vilken årstid är bäst? sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova länge och vakna med dem bästa bredvid
vad tycker du mest om hos dig själv? typ mitt hår såfall. 
vad är du bra på ? de vet jag inte,
vem älskar du mest på denna jorden? louise, niklas oh alex :D
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon 

12 Frågor om din familj:
vem står dig närmast? mamma och pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? japp
vem är farligast i din familj? majken "katt"
vem är coolast? jag så klart? 
har ni något husdjur? 3 kattor hos mamma
vem har du mest gemensamt med? pappa oh mamma 
vem står för underhållningen? pappa oh meja .. ;)
vem sover du oftast med? i min familj? ingen, eller meja ibland
roligaste kvällen med familjemedlem? vet inte
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 1 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 2 dagar sen

10 frågor om idag:
vad har du gjort? vaknat och duschat sen datan
har du varit glad idag? mja
har du varit ledsen idag? nepp
har du gjort något bra idag? haha nej 
vad ska du göra nu? skriva klart allt detta sen fixa mig
har du gjort något dåligt idag? nej ;p
vad har du ätit/druckit idag? mackor, juice
har du duschat idag? jao
är du trött nu? nä
vad händer i morgon?jag vet inte.. 
har du varit i skolan idag? nej

Annat:
Hur mår du just nu? jag mår toppen
Har du piercat dig? inte samma fråga igen tack
Är du hungrig nu? njä, men sugen på något ;$
Vad är klockan nu just nu? 16.08
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, bloggen oh bdb och en massa bloggar

Telefon/ Mobil: 
Vem ringde dig senast? alex
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? någon random
Vem sms:a du till senast? sara söderberg

Musik:
Gillar du punk? njä..
Lyssnar du på musik nu? ja
Vilket är ditt favoritband? vet inte .. 
Vad gillar du för musik? nästan allt.. 

Smink & Hår:
Har du sminkat dig idag? nej
Använder du mascara? ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? typ aldrig
Använder du kajal? nepp
Använder du hårspray? nej
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nepp 
Använder du deodorant? ja haha
Använder du skinspray? nä
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? njä
Använder du brunkräm? jao "foundation"
Använder du rouge? ibalnd
Uppsatt hår eller hängande? oftast hängande eller i en boll.
Plattar/lockar du håret varje dag? ja nästan
Har du duschat idag? fortfarande ja? 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?nej haha

Kärlek:
Har du kysst någon idag? nej
Är du romantisk? vet inte ? 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?nej , skulle aldrig göra iheller
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande (a)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? jtyp i ettan ja?
Vem sov du senast bredvid? alex
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? alex
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte, unga iaf
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? tss nej, vill inte ha 3 åringar
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? stilen spelar faktiskt inte så stor roll
Postat av: elin

DEt är toppen med mig :D

2010-08-22 @ 12:28:51
URL: http://elie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin