bloggen

okej, jag lägger inte ner bloggen. blev lite sugen på blogga igen. "hehe" kan aldrig bestäma mig om något. men jaha, vill ni veta vad jag gjort ? "ja tänkte väl de" jag börja skolan i onsdags de var inte kul alls.. blä tillbaka till 12åker eller ja vad det nu ska hetta eftersom dem ska byta namn på de. men innan de har jag varit ute, varit med louise och alex. och lite allt möjligt vi var också i göteborg men min data ville inte funka så jag kunde inte blogga där iheller. men där var super kul fast det blev inge bilder. klämde in ett johan falk maraton.. mys oh ligga en hel dag oh natt och kolla på dem. sen kom man hem oh de var nästan dags för skola. nu ska jag snart till pappa och ska skruva upp volymen för ingen annan är hemma . vi hörs lite sen. och här får ni en låt som är super härlig ;)




MYCKET BÄTTRE VERITION PÅ SPOTIFY
DJ Antoine – Ma Chérie - Feat. The Beat Shakers, Remady Radio Edit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin