förlåt

väldigt dålig uppdatering, ja jag vet!
men de var så att igår åkte jag från mamma oh nu är jag hos pappa. sen hade vi gäster. kusinerna och lite sånt. grilla och åt god mat. dem var där till cirka 2 sen var jag uppe med petra och pappa till 3 halv fyra. och idag vakna jag lite sent så jag börja med att äta frukost sen blev det att fixa sig. då kom helt plötsligt pappa och petra in på mitt rum och börja dra ut saker och ta ut allt från mitt rum. eftersom vi skulle göra om de. klockan tre eller lite innan stack jag till louise. sen tog vi bussen till kävlinge och därefter tog vi tåg till lund. gick runt lite och hämta ut våran biljetter till bio predators sen stack vi ut åt på en pizzeria och därefter handlade godis. såg bion och när vi kom ut ösregnade, blixtra och åska härligt. så först skulle vi ta oss till bussen på andra sidan lund och sen vänta en timme.. efter ett tag var vi ju äntligen hemma och var hos louise en stund sen kom alex hit ett tag. vill också säga att i helgen är jag i göteborg. jag tror dem har en data så kanske kan vara inne på bloggen men annars får jag uppdatera efter. nu ska vi inte till det huset vi var innan i, vi ska till petras föräldrar. men så ni vet kommer bloggen ligga åt sidan under helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin