godis och pommestallrik

skolan har varit väldigt chill idag. solig väder och bara sånt som fått mig på bra humör.. förutom man får reda på att folk snackar diskret skit. men deras val .. så de behöver vi inte ta på bloggen. ingår mer i privatlivet! men iallafall lunch rasten blev det att dra upp till ica med tanja, tom, micke och klint. jag och tanja köpte massa godis (så tjocka, noot) och sen käka tom pommestallrik som han tillslut dela med sig. sen har de bara varit vanliga tråkiga lektioner. och inget mer om de i skolan iallafall.. och nu har jag äntligen fått mina jeans taights.. sjukt härligt "saknat dem" .. nu ska jag sätta mig och göra lite matte och sen kommer alex hem hit. vi får väl se vad som händer då!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin