hallihallo

rubriken sa hej idag.
jaha.. nu ska man ta och städa rummet sen duscha. igår hade vi gäster. och hade kräftskiva. här var en hel del folk och alex kom också. vi åt såklart sen satt oh snacka lite. sen drog anton, lukas oh alex ut och sköt med luftpistol oh sånt. "eller vad de var" så följde med. sen hände lite saker hit oh dit tillslut stod "alla" lödde kompisar utan för mitt hus, snacka om att jag blev förvånad? så hade ju såklart alla moppar så vi drog till saxtorp sjöarna var där en stund sen drog vi till lödde å. pe badade där. "haha" sen drog jag oh alex hem t mig igen där det var stor fest. varade ända till halv fyra, då stack dem sista gästerna. sen kolla jag oh alex lite film sen somna vi. och nu sitter jag här oh dricker MAX's cola för har precis ätit MAX-hamburgare. och alex stack vid 5 idag ungefär. nu ska jag faktiskt in i duschen sen ska jag ta inpackning i håret och ansiktsmask. myyyyysigt. puss oh uppdaterar sen!
Postat av: kajsa

tackkkk sötnos !

2010-08-08 @ 18:38:03
URL: http://kajsakristenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin