hög musik

segisen är tillbaka! dålig uppdatering igen, "jagvet" men ska försöka bättra mig? men någon idé om vad jag ska blogga om? iallafall kan jag väl berätta lite om min fredag och idag .. i fredags var jag med alex hemma hos mig.. och var ute en litenliten stund, hemma hos mig kolla vi film och sånt och han drog vid ett. sen vakna man klockan 2 idag och började med en dusch och sen frukost "bulle med nutella" muuuuums, sen fixa jag mig och därefter städa rummet. vid 5 fick vi gäster för vi skulle ha fest. blev vi åt goda kräftor och sånt sen satt jag och felicia vid vars en bärbar data och hade kul hela kvällen fram till nio, sen kom alex och vi drog ut.. stack till MAX och käka lite gott sen var vi ute och snacka och sånt man gör men sin kille :D hehe. nu sitter man här hemma i sitt rum med chips oh dippa och cola . och hör bara massa musik där nere ifrån som dem spelar.. de är verkligen fest här asso.. fattar inte hur sam och meja kan sova i det ljudet.. stackars dem! nu ska jag ner oh hämta lite mer cola. och försöka få dem att sänka . puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin