kallt ute

godmorning. somna "tidigt idag" två, halv tre ungefär. startade film och såg väl halva. igår stack man in till lödde med alex, träffa folk, drog ner till stranden och träffa ännu mer folk. men de var kallt som blää ute. och de var ganska tråkigt. vi körde bara runt en massa till slut stod vi utanför donken ? men jaja , hellre de än att sitta hemma. nu ska jag börja med att äta frukost sen ska jag fixa mig, sen blir det till att städa och packa. efter de hämtar pappa mig och nu ska jag bo hos han ett tag.

och jag skulle vilja ha hjälp med en sak. jag vet att jag skriver mycket om vad jag gör, och hur kul är det att höra de? .. nej så kan ni ge lite tips om vad jag mer ska ha i bloggen. för jag ger ju tips då och då. lägger in dagens låt. och lite sånt. men de står mest i bloggen vad jag gör och sånt. så hjälp tack ;)
Postat av: Anna

för det första så gillar jag verkligen din blogg den är överbra:)

hmm tips.. jag tycker du borde göra fler videoinlägg, kanske visa hur du sminkar dig och fixar ditt hår?

2010-08-11 @ 13:02:40
Postat av: Anonym

mer videoinlägg !

du är verkligen jätte söt

2010-08-11 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin