lördag-söndag

hellu bloggen :)
igår så stack jag ju till mamma, vid sex på kvällen kom alex.. vid sju stack mamma oh otto. och vi hade huset för oss själva. så vi ringde hit lite folk och kolla film. fast innan beställde jag och alex pizza. "anteckna de" vid halv nio typ, så kom lite folk. sen såg vi två filmer.. en skräck som jag inte kommer på namnet.. och sen såg vi hata göteborg. som är så grymt härlig film. så dem stanna väl till tolv eller halv ett.. sen kollade jag oh alex film hela natten typ. såg typ sex and the city, the babysitter, unrest och typ sebbe. alla filmer utom sebbe rekommenderas. nu har jag precis ätit och duschat.. sen ska jag själv typ sätta mig och kolla film.. eller något sånt, de är ju faktiskt skola imorgon. men kommer nog lite mer inlägg under kvällen.
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

2010-08-23 @ 14:09:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin